Vigtige datoer og deadlines

12-03-2018 Åbning for ansøgninger til  sæson 2018/19
19-03-2018 Workshop for foreningerne i det nye bookingsystem
09-04-2018 Sidste frist for indberetning af sæsonansøgninger - bemærk ny dato

Foreningens dokumenter skal fremover uploades i den nye portal - sådan gør du!

Oprettet: 13.03.2018

For at få tildelt lokaler til foreningsaktiviteter i sæsonen 218/2019, skal følgende dokumenter sendes til kommunen:

 

Erklæring om indhentelse af børneattest

Referat fra generalforsamling

Foreningens vedtægter

Foreningens regnskab

 

Du skal gøre følgende:

 

*Log dig ind på foreningens profil.

*Klik ind på "Rediger foreningsoplysninger"

*Følgende billede popper up (se herunder). Du uoloader dine dokumenter nederst i blanketten.

*Når du har uploadet et dokument trykker du på "Gem" knappen nederst.

Furesø Kommune • Stiager 2 • 3500 Værløse • Telefon: 72354000 • E-mail: furesoe@furesoe.dk

Min profil

Velkommen