Aktuelt
Nyhedsbrev
Kultur- og fritidsforvaltningen samler nyheder og frister til foreninger ca. 1. gang om måneden.
Kommende frister
01.06.24
-
00:00-00:00
Frist for at indsende den årlige dokumentation
Senest den 1. juni skal alle foreninger – hvert år - indsende 4 foreningsdokumenter til godkendelse af Kultur- og fritidsforvaltningen.
Dokumenterne er et lovkrav og skal årligt dokumentere, at foreningsaktiviteten er demokratisk og almennyttig opbygget, som jf. Folkeoplysningsloven åbner for muligheden for at få anvist offentlige faciliteter og modtage tilskud.
Foreningens dokumenter skal fremover uploades i den nye portal - sådan gør du!
For at få tildelt lokaler til foreningsaktiviteter i sæsonen 218/2019, skal følgende dokumenter sendes til kommunen:
Erklæring om indhentelse af børneattest
Referat fra generalforsamling
Foreningens vedtægter
Foreningens regnskab
Du skal gøre følgende:
*Log dig ind på foreningens profil.
*Klik ind på "Rediger foreningsoplysninger"
*Følgende billede popper up (se herunder). Du uoloader dine dokumenter nederst i blanketten.
*Når du har uploadet et dokument trykker du på "Gem" knappen nederst.