Aktuelt

 

Nyhedsbrev

Kultur- og fritidsforvaltningen samler nyheder og frister til foreninger ca. 1. gang om måneden. 

Kommende frister

01.06.24

  • 00:00-00:00 Frist for at indsende den årlige dokumentation

    Senest den 1. juni skal alle foreninger – hvert år - indsende 4 foreningsdokumenter til godkendelse af Kultur- og fritidsforvaltningen.

    Dokumenterne er et lovkrav og skal årligt dokumentere, at foreningsaktiviteten er demokratisk og almennyttig opbygget, som jf. Folkeoplysningsloven åbner for muligheden for at få anvist offentlige faciliteter og modtage tilskud.

    Læs mere her 

Husk jeres årlige dokumentation for at låne lokaler og søge tilskud

29.03.2019

Vi sender jer en mail, når jeres individuelle oversigter ligger klar i starten af maj.

Det er vigtigt, at I sender os følgende foreningsdokumenter for at få grønt lys til at bruge de lokaler, I har fået tildelt.
Dokumenterne er en forudsætning for at lov til at låne lokaler generelt og søge tilskud.

De dokumenter, I skal uploade på Aktiv Furesø, er de sidst gældende. Nogle af dokumenterne kan derfor godt være de samme som dem, I tidligere har uploaded. Loven kræver dog, at vi modtager denne information fra jer én gang hvert år:

kopi af underskrevet regnskab

kopi af referat fra Generalforsamling

kopi af vedtægter

Erklæring om Børneattester

Vi skal have dokumenterne senest lørdag den 1. juni 2019. I skal selv uploade dem i Aktiv Furesø. I kan finde en vejledning her.


Glemt kodeord

Hvis I har glemt jeres kodeord, kan I bede om et nyt under login.