Aktuelt

 

Nyhedsbrev

Kultur- og fritidsforvaltningen samler nyheder og frister til foreninger ca. 1. gang om måneden. 

Kommende frister

01.06.24

  • 00:00-00:00 Frist for at indsende den årlige dokumentation

    Senest den 1. juni skal alle foreninger – hvert år - indsende 4 foreningsdokumenter til godkendelse af Kultur- og fritidsforvaltningen.

    Dokumenterne er et lovkrav og skal årligt dokumentere, at foreningsaktiviteten er demokratisk og almennyttig opbygget, som jf. Folkeoplysningsloven åbner for muligheden for at få anvist offentlige faciliteter og modtage tilskud.

    Læs mere her 

Foreningens dokumenter skal fremover uploades i den nye portal - sådan gør du!

13.03.2018

For at få tildelt lokaler til foreningsaktiviteter i sæsonen 218/2019, skal følgende dokumenter sendes til kommunen:

 

Erklæring om indhentelse af børneattest

Referat fra generalforsamling

Foreningens vedtægter

Foreningens regnskab

 

Du skal gøre følgende:

 

*Log dig ind på foreningens profil.

*Klik ind på "Rediger foreningsoplysninger"

*Følgende billede popper up (se herunder). Du uoloader dine dokumenter nederst i blanketten.

*Når du har uploadet et dokument trykker du på "Gem" knappen nederst.