Vigtige datoer og frister
Find samlet oversigt over frister for tilskud, lokalebooking, dokumentation m.v.
På denne side finder du information om vigtige datoer, drifttips til din forening, puljer og tilskud osv.
Hyppige genveje:
ENKEL BOOKING VEJLEDNING TIL AKTIV FURESØ ÅRSHJUL TILSKUD ANSØG OM OVERNATNING
Find samlet oversigt over frister for tilskud, lokalebooking, dokumentation m.v.
Læs Furesø Kommunes regler for foreningsregnskaber.
Læs Furesø Kommunes regler for foreningsregnskaber.
Hent Tro og love-erklæring om indhentelse af børneattest her. (Alle tilskud skal søges digitalt).
Se kursustilbud til frivillige og foreninger fra Furesø Kommune samt andre udbydere her.
Få et overblik over søgebare puljer i Furesø Kommune
Alle foreninger skal have et CVR-nummer og en NemKonto samt en digital postkasse.
Oversigt over både krav og muligheder.
Find vejledninger til at bruge Aktiv Furesø, fx booke lokaler og opdatere kontaktinformationer.
Find reglerne for fordelingen af lokaler.
Find politikken for kultur- og fritidsområdet her.
Læs mere om tilgængelighed for handicappede samt bevillinger.
Vi holder "Åbent hus" den 9. februar 2023 kl. 18.00 - 20.00, hvor I kan møde op i mødelokale 6 på Furesø Rådhus, Stiager 2, 3500 Værløse med egen PC og adgangskode og få hjælp til at anmode om sæsontider sammen med en ansat fra Kultur og Fritid. For at komme til Åbent hus, skal I tilmelde jer på forhånd på mail til lokalebooking@furesoe.dk
Puljen for Vores Furesø er nu åben for ansøgninger. Læs retningslinjerne for puljen herunder, og udfyld formularen via linket til furesoe.dk/puljenforvoresfuresø.
Ansøgningen skal indsendes senest 1. marts 2023
Foreningen skal hvert år senest den 1. juni uploade den årlige dokumentation for at låne lokaler og modtage tilskud. Læs mere under din profil.
Furesø Kommune • Kultur og Fritid • Stiager 2 • 3500 Værløse • Telefon: 72354730 • E-mail: fritid@furesoe.dk • Lokaler: lokalebooking@furesoe.dk • Tilgængelighedserklæring
Velkommen